PREČU VAI PAKALPOJUMU PIEGĀDES NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

Šie noteikumi tiek piemēroti, noslēdzot jebkādus līgumus starp Pārdevēju un Pircēju saistībā ar Preču vai pakalpojumu pārdošanu.
2. Līgums satur juridisku informāciju par Pārdevēju, Pircēja sniegtos datus par sevi un informāciju par Precēm.
3. Noslēdzot pirkuma līgumu, Pircējs piekrīt personas datu izmantošanai Privātuma politikas ietvaros.
4. Pircējs brīvprātīgi pasūta, apmaksā un, saskaņā ar izvēlēto piegādes metodi, saņem preces.
5. Pirkuma līgums stājas spēkā pēc tam, kad Pircējs ir samaksājis par Precēm, un pēc tam, kad Pircējs ir saņēmis Preces, puses paraksta pirkšanas un pārdošanas dokumentu (Rēķinu vai Pavadzīmi). Puses iepriekš vienojas par Pircēja Preču saņemšanas (Piegādes) nosacījumiem.
6. Pārdevēja noteiktā Preču pasūtīšanas kārtība nodrošina Pircējam iespēju pārbaudīt un izlabot kļūdas pirms galīgā pasūtījuma iesniegšanas. Ieteicams, lai Pircējs rūpīgi izlasa un pārbauda iesniegto pasūtījumu katrā pasūtījuma iesniegšanas posmā.
7. Kad Pircējs iesniedz pasūtījumu viņam tiek nosūtīts e-pasts, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu.
8. Sagatavojot pasūtījumu, Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastu un/vai SMS, ar kuru informē, ka Preces ir sagatavotas saņemšanai veikalā vai ir izsūtītas Pircējam (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem būs izvēlēts).
9. Slēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt, ka pirkuma brīdī uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks PVN faktūrrēķins ar pirkuma informāciju. Faktūrrēķins tiek sūtīts uz e-pastu darba dienās ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā no brīža, kad Pircējs saņem Preces vai Pārdevējs nodod Preces kurjeram (ja Preces Pircējam tiek piegādātas, izmantojot kurjera pakalpojumus). PVN faktūrrēķins tiek izrakstīts ar Preču nodošanas kurjeram vai Preču saņemšanas/nodošanas (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem tika izvēlēts un kurš no Pārdevēja piegādātājiem konkrētajā gadījumā piegādā Preces) dienas datumu.
10. Gadījumā, ja Pārdevējam nav iespējas pārdot Preci, piemēram, tāpēc, ka Preces nav noliktavā, jo Prece vairs netiek tirgota, vai kļūdas dēļ, kas ir saistīta ar interneta veikalā norādīto cenu, Pārdevējs par to informē Pircēju e-pastā vai ar citu līdzekļu (pa telefonu vai ar SMS) palīdzību un pasūtījums tiks atcelts. Gadījumā, ja Pircējs jau būs samaksājis par Preci, Pārdevējs atmaksās samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.

Preču atgriešana

Pircējam (“Pircējs”), kas ir patērētājs (fiziska persona), ir tiesības, nenorādot iemeslus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no Preces, ja tā netika lietota, sabojāta vai tās izskats pēc būtības nav mainījies, t. i., preces vai tās iepakojuma izskatam tika veiktas tikai tādas izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai apskatītu saņemto preci. Pircējam šīs tiesības jāizmanto atbildīgi un prece jāatgriež oriģinālā kārtīgā iepakojumā, tāpat jāatgriež visas Preces komplektējošās daļas. Preces atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.
Atgriežot Preces, Pircējs atbild par preču vērtības samazināšanos, kas radās saistībā ar darbībām, kas nav nepieciešamas, lai konstatētu Preces veidu, īpašības un darbību.

Preču atgriešana veicama:
SILTEKS veikalā – Brivibas gatve 295, Rīgā, LV-1006, Latvijā.

Saņemot atgriezto preci un novērtējot tās kvalitāti, Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces atgriešanas atmaksā Pircējam naudu par Preci un tās piegādes izdevumus. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā gadījumā, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu piemērots zemāks tarifs, nekā tarifs, kas piemērots pērkot Preces kopā ar Precēm, kas tiek atgrieztas, un tikai tādā apjomā, kas ir vienādas ar minēto tarifu starpību. Ja tika izvēlēts cits preces atgriešanas veids, kas atšķiras no Pārdevēja piedāvātā, kā rezultātā radās neproporcionāli un lielāki izdevumi, Pārdevējam nav pienākums segt šādus preču atgriešanas izdevumus.
Prece ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja norādītie dokumenti tika piegādāti kopā ar preci). Atgriežot ir jāiesniedz PVN faktūrrēķins un jānorāda pasūtījuma numurs.
Par atgriežamās Preces komplektāciju atbild Pircējs. Ja Prece nav nokomplektēta, Pārdevējs nepieņem atgriežamās Preces.
Pircējs nevar izmantot tiesības atgriezt interneta veikalā pirktās Preces, ja:

7.1.     Prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta (pielāgota Pircēja personīgajām vajadzībām);

7.2.     Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

7.3.     Pircējs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

Tiesības, kas paredz, nenorādot iemeslus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no distances līguma, uz juridiskām personām (uzņēmējiem) neattiecas.

Tava ziņa tika veiksmīgi piegādāta!

Izmaiņas saglabātas!

Lietotājs jau eksistē!

Maksājums neveiksmīgs!

Paroles atjaunošanas links ir nosūtīts uz jūsu e-pasta adresi!

Mums rūp Tavu datu privātums
Lai padarītu lapas apmeklējumu Tev patīkamāku, izmantojam sīkdatnes. Sīkdatnes Tev ļauj droši piekļūt lapai, bet mums analizēt lapu apmeklējumus, kā arī rādīt tieši Tev pielāgotu lapu saturu. Nospied “Piekrītu”, ja piekrīti sīkdatņu and citu identifikātoru lietošanai.